Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

onsdag 30. mars 2011

Solskinn i deilige Stavern

Flere smakebiter fra Serendipity. Har falt helt pladask for dette økologiske merket, og sommerkolleksjonen er helt fantastisk flott. Og utvalget til gutt er super bra! Myke deilige stoffer og BRA kvalitet! Det bør sees og prøves :-)

        Helt nyyydelig snekkerbukse, myk og god!

Og med denne lua, ser jeg for meg en liten Emil...

Nydelig hel dress til lille tulla..

Og sommerhattene da.. 

Kos dere videre på denne fine onsdagen! Snart vår..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar