Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

torsdag 31. mars 2011

Smallstuff

Da har jeg også fått dette merket i butikk! Synes de har noen utrolig fine oppheng til barnevogn i masse fine farger. Det kan minne litt om Sebra, for det meste er laget i stoff og heklet. Er veldig stolt av å ha det i butikk, selv om utvalget enn så lenge ikke er så stort. Utvalget er litt større i butikken, da jeg kun viser deler av det jeg har fått inn.

Disse kommer i flere fine farger!

Nydelig barnevognsoppheng! Har flere fine farger inne.

Skjønne små punger i 7 forskjellige farger! Perfekte gaver til venninner, for de er ikke så dyre :-)

Ha en fin dag! I snøværet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar