Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

onsdag 23. mars 2011

Flere deilige nyheter fra Memini

Det er så vakkert, og det er så nydelig! Masse skjønne små kjoler og bodyer i fine sarte farger! Og like mye fint til gutt som til jente..faktisk kanskje enda mer fint til gutt :-) Og stortsett er det omvendt! Her er en liten smakebit på det som kom i dag

Tenk skjønne lille gutten med den store bleien i denne... helskjønn! Dån...

Nydelig omslagskjole...

En grønn liten fargeklatt mellom alt det blå.. Med vaffelsøm! Say no more..

Kjole med søt liten truse til :-) 

Ha en fortsatt deilig kveld dere! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar