Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

mandag 7. mars 2011

Mine naboer i Stavern

Nå har jeg vært på en liten sniktitt hos mine aller nærmeste naboer. Og det er såå koselig! Og jeg blir like fristet hver gang..

Her er jeg innom nydelige Stua Interiør!
Butikkens blide innehaver Tua.. Her er det verdt å ta en tur innom, for her er det MYE fint..

Skalldyrsservice - får vann i munnen når jeg tenker varm sommerdag, deilige ferske reker, hvitvin, gode venner...aah..



Råsa
Her er jeg ute og nyter..

Her er innehaveren selv, Ida, i en fantastisk kul skjorte/bluse fra Scotch & Soda. 
Som dere ser under, finnes den i to forskjellige farger. Denne MÅ jeg bare ha! Helt rå.



Gylne tider
Deilige sommerkjoler i min favorittfarge..blått :-)

Butikken daglige leder Liv er alltid like blid.. Med sommerens må ha strandbag!

Deilige duse farger..

Dere får ha en alldeles strålende uke! Kanskje vi sees.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar