Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

tirsdag 15. mars 2011

Påskeglede

Det er ikke lenge igjen til påske, og det er en deilig tid :-) Og her i Stavern skjer det mye rundt denne høytiden, og folk strømmer til. De strømmer til for å se masse flott kunst og ikke minst for å åpne hyttene sine. Og gå lange turer langs kyststien og kose seg med en varm kaffe etterpå på en av Staverns hyggelige cafeer. Og shopping.. I butikkene bugner det av masse fine vår og sommer nyheter! Bare å glede seg. Men det er viktig å kose seg og slappe av i påsken også. Og hva er vel bedre enn å pynte opp huset med litt påskepynt og gule stearinlys og invitere venner og familie på en deilig påskemiddag. Og kanskje det aller viktigste..at barna får sitt etterlengtede godt fylte påskeegg :-)
Nydelige egg i metall, som kan brukes igjen og igjen og igjen.... Og rommer akkurat passe med snop!

 
Herlig påskepynt. De kan enten henges opp eller pyntes på et ferdigdekket bord!

Skjønninger..

Disse små eggene er også i metall, og er supre å henge opp på en liten gren..eller i vinduet..

Det er fortsatt over en måned til påske, men jeg er ram! Starter alltid å glede meg fryktelig tidlig til ting. Trenger noe å se frem til :-)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar