Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

mandag 30. mai 2011

God mandag

Dette har vært en rar helg..absolutt ikke slitsom! Mann og barn har vært bortreist siden fredag, og mor i huset har kunnet gjøre alt hun vanligvis ikke får gjort. Men har hun, nei. Å sove lenge ønsker hun igrunnen hver dag, men denne helgen har hun våknet tidlig og lengtet etter de små barneføttene som kommer tassende hver morgen. Og kampen hver morgen med å kle på henne som skaper litt sure miner, er forlengst glemt. Og dypt savnet.. Mange småbarnsforeldre ville nok misunnet meg, men for min del er en ting sikkert. Alle småting jeg drømmer om som bla. inkluderer å sove lenge om morgenen, er ingenting sammenliknet med de småtingene som faktisk gjør hverdagen til det den er! Gleder meg til det igjen er fullt liv i huset :-)

Tok et lite bilde av vinduet mitt de neste ukene. Og her pryder de alldeles nydelige kjolene til Dundelina.  





Jeg bare elsker kolleksjonen og vil nok sikre meg ikke bare én, men kanskje tre til datteren min. 

Ha en deilig mandag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar