Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

mandag 9. mai 2011

Åpning av RÅ mann i Stavern

Lørdag åpnet endelig norges kuleste herrebutikk akkurat her i Stavern. Det er Ida og Camilla på Rått & Sanselig som står for det kule konseptet, og som med sin fabelaktige smak nå også lar oss friste av alt nytt innen herremote! På åpningen hadde de bla. arrangert et moteshow på Gule galleri, http://www.gulegalleriet.no/, og hele 250 mennesker møtte opp. Der var jeg så heldig og fikk vise frem fire tøffe gutter i klær fra Scotch & Soda gutt (4-14 år). Jeg tok noen bilder, og her kan du se litt av stemningen. For å se bilder av moteshowet til Rå Mann, se http://rattogsanselig.blogspot.com/  (eller via linken på venstre side)

Her er gutta "mine" før showet.. 



Siste finpuss før gutta skal ut på løperen..



Alle gutta var super flinke, og jeg er STOLT! Tusen takk for hjelpen alle sammen :-)
Klærne kan kjøpes på www.superkid.no eller her i butikken hos meg. 

2 kommentarer:

  1. Sååååå tøffe gutter!!!!! :)

    SvarSlett
  2. Ja, de var super flinke og super tøffe. Og jeg var nok mer nervøs enn de var..med en tåre i øyekroken :-)

    SvarSlett