Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

fredag 20. mai 2011

Nyheter fra Lilleba

Endelig har det kommet, det jeg har ventet på så lenge! Siste nytt fra supre Lilleba. Mange deler samme oppfatning som meg, at dette tøyet er noe av det beste å kle ungen sin i. Jeg elsker det! Her er noe av det nye jeg har fått inn


Tuva pysj 
Jeg som er så heldig å ha en gutt i vente, MÅ bare ha denne... 
Har den i størrelsene 56-98

Adrian og Anna sommerdrakter
Størrelser 62-86 (den kommer dessverre ikke i str 92 denne gangen)

Mikkel selebukse
Størrelser: 62/68-92/98
Denne kommer også som Tuva Pysj

Når det gjelder nattkjolene og sparkebuksene, har de enda ikke kommet. Men det tar nok ikke lang tid...
Klærne er lagt inn på www.superkid.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar