Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

onsdag 4. mai 2011

Sommerens bukser

Jeg har et godt utvalg av bukser for sommeren inne, både til gutt og jente. Her er et lite knippe:

Nydelige bukser, alle fra Aya Naya. Kommer i str 2-10 år. 
Har også tøffe bukser fra R'belle og søte fra Tina Wodstrup og Chill Norway. Og selvfølgelig et større utvalg av jumpsuits..  

Bukser fra både Cupcake, Phister & Philina og Aya Naya. Finnes i str 56-86.
Har også andre fine modeller på lager, fra Serendipity, Memini og Tina Wodstrup. 

Superfine chinos fra Scotch & Soda i str 4-14 år. Tøffe 3/4 lange bukser fra Tina Wodstrup og fine denim bukser fra Memini. Også her er utvalget større. 

Deilige og behagelige bukser for minsten, disse fra Serendipity og Cupcake. Flere størrelser og andre modeller på lager.

Her får du bukser for enhver smak :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar