Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

fredag 25. februar 2011

Vinterferie

Nå er det vinterferie, og jeg har vært så heldig å få noen dager fri! Så for øyeblikket sitter jeg med yatzy blokken foran meg (og mac'en akkurat nå) og en kopp deilig varm te - og det aller viktigste: familien min. Dette er herlig! Det er MASSE snø utenfor, men nå var det ekstra godt å være inne i varmen. Med fyr i peisen selvsagt :-) Oj, nå er min tur til å kaste... Huff, ikke bra - ser ut til at jeg taper!!

Men dere, som dere har skjønt blir det ikke mange oppdateringene på bloggen denne uken. Knipset litt før jeg dro..

Dette synes jeg er en av de kuleste kjelkene jeg har sett på lenge. Og nå i vinterferien har jeg et spesialtilbud på denne. VINTERFERIETILBUD: -50% rabatt (ord.pris kr 950,-)

Kule boxershortser til gutt.. 2-pack!

De kommer i størrelsene 4-14 år

Råkul sekk/bag til gutta...eller de tøffe jentene :-)

Ha en fortsatt strålende og hvit vinterferie. Høres på mandag!
Jippi, jeg vant første runde (med god hjelp av datteren min..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar