Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

mandag 14. februar 2011

Kald dag

I dag fryser jeg fælt.. Så jeg beveger meg minst mulig på lageret, for der er det for kaldt for oss frosne mennesker. Så alt av varer som kommer i dag, blir stående her i butikken. Og det var heldigvis ikke så mye, men nok til at varmen brer seg noe.. For i dag ankom sommerskoene! Også så fine farger :-) Jeg er glad!


Disse med borelås er for de aller minste. Finnes i størrelsene 18-24

Disse med knyting kommer i størrelsene 25-34

Superga er merket, og det er super kvalitet. Og super behagelig å gå med..
Over veien i Stua Interiør finnes de til oss voksne :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar