Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

mandag 21. februar 2011

Serendipity

Litt av nyhetene er ankommet Verftsgaten 4. Og dette har jeg virkelig gledet meg til, for i sommer kommer de med deilige hele dresser i tynn bomull (økologisk) til de små nurkene. Både til gutt og jente såklart! Blått er fargen i sommer, så det blir en maritim sommer :-) Og det passer jo meg ganske bra, her i Stavern!

Nydelige luftige dresser

Sånn ser dressen til høyre ut! Sjøstjerner..

Søt jakke for kjølige sommerkvelder!

Ship o hoi

3 kommentarer:

  1. Fantastisk fine de små dressene i økologisk bomull! Helt herlige! Søte og kule på samme tid. Var innom dere og fikk med meg masse salgsvarer for noen uker siden, men rykker snart inn igjen for vårens fristelser..... :) Elsker for øvrig alt fra Scotch and Soda... Ikke veldig mange som har de merkene. Ingen i Porsgrunn eller Skien hvor jeg bor, men heldigvis er ikke turen til Stavern så lang...

    SvarSlett
  2. Hvor mye er det for dressene forresten?

    SvarSlett
  3. Hei Marie!
    Her er det vinterferie modus, så beklager sent svar.
    Dressene er helt nydelige, og flere kommer... :-)
    Den blå stripete dressen koster kr 329,- og den med sjøstjerner ligger på kr 469,-
    Og jeg er helt enig med deg, Scotch & Soda er noe av det kuleste som finnes til gutt. Et av mine absolutt favorittmerker!
    Vi sees i Stavern da :-)
    Klem Lene

    SvarSlett