Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

fredag 4. februar 2011

Lipfish

I dag kom kom disse morsomme og fargerike klærne inn døren. Og jeg blir jo bare sittende å smile for meg selv, de gjør meg rett og slett glad.. Tror du meg ikke....så se selv da

T-skjorter fra "nybegynnere" til tøffingene på fem år :-) 
Finnes også i rosa for små prinsesser!

Deilige hele dresser fra str 50-80

Kjolene selger veldig godt, for de er jo ikke annet enn nydelige. Str 62/68-110
Skikkelig sommer..

Dette er bare litt av det som kom inn. Bare å glede seg :-) 
Legges inn på www.superkid.no i løpet av helgen

God helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar