Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

mandag 18. oktober 2010

Starten på en ny uke

..og det i øs pøs og liten storm. Nesten ihvertfall! Og er ikke det typisk, for akkurat på denne dag er bilen på verksted og mannen i Oslo. Så gåturen opp til barnehagen gledet jeg meg ikke spesielt til kan du si. Men ved godt mot og lånt trehjulsykkel, startet vi ferden. Men vi hadde ikke kommet langt, da vi møtte vår redningskvinne. Mamma'n til bestevenninnen til datteren min - som kjørte oss opp!!! Dagen ble plutselig så mye bedre. Smil til verden, og verden smiler tilbake!!

Jeg har tidligere introdusert dere for Irma og Folmer.. Her er Marius og Maren, de ville så gjerne vise seg frem de også :-) Deilige, myke og bare helt skjønne!

Er litt kosedyr fan i dag. Mens været raser ute, er det godt å sitte i sofaen med basse, passop, kitty eller hva de heter i armkroken, og en kopp varm te.

Skal barna reise bort, om ikke annet enn til farmor og besse, er jo disse nostalgiske koffertene supre. Kule og romslige på en gang! Sett på litt klistremerker, og de små virker bereist :-) 

Nå skal jeg snart ut å blåse bort igjen. Høres i morgen, til samme tid på samme sted!



1 kommentar:

  1. Så utrolig koselig og fin blogg, Lene:) Savner deg masse! Klem fra Randi

    SvarSlett