Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

fredag 15. oktober 2010

Nå er det helg :-)

Fredag er favorittdagen min! Da er det jo 2 hele fridager foran oss, også er det masse fint på tv i kveld. Men det viktigste er at jeg får mer tid med datteren min! Den aller beste og morsomste lille skapningen på jord :-) Og du kan tro det er stas med mamma som eier en barnebutikk... Hun er litt eier hun også, mener hun selv!! Så alt skal lekes med; det er viktig å prøve ut alt, før det ryddes på plass.

Disse tingene synes hun er mest gøy å leke med her inne:

Kjøkken er ALLTID gøy. (har flere forskjellige typer og farger og inkl kjeler, mat etc.)

Og til kjøkken følger også maten :0) 

Denne har vært på noen prøveturer... Finnes forøvrig også i sølv!
Andre varianter i butikken, bla. tråbiler.

Og dette må vi ikke glemme.. Alle jenters drøm! Sukk..
Alt av møbler inkluderer!

Ha en alldeles nydelig helg hvor enn du befinner deg!
Har dere noen spørsmål, er det bare å ta kontakt med meg




 

1 kommentar:

  1. Flott, Lene! Så flink du er! Gleder meg til nettbutikken kommer!

    Regine:)

    SvarSlett