Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

mandag 11. oktober 2010

Sol, sol og atter sol.. tralala

Jeg er så glad når det er sol! Da kan man rett og slett ikke klage på noe som helst. Og jeg er på jobb, og koser meg med en deilig varm kaffe.

Litt moro for de minste.. Fine trommer - og mamma & pappa; de lager ikke altfor høy lyd!

Disse bilene er geniale - det er faktisk et byggesett med hjul. Finnes også som brannbil og sykebil.


Disse gøyale hoppekuene har jeg hatt en stund, men de er en slager!!! En ny verson av de gule hoppeballene med håndtak jeg lekte med da jeg var liten. En litt bedre verson...

Alt fra Image toys: http://imagetoys.dk/

Stoor solfylt klem fra meg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar