Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

lørdag 16. oktober 2010

Endelig lørdag!

I dag våknet datteren min tidlig, kl 07. Vanligvis sover hun til 08-08.30.. Da jeg etter mye om og men endelig klarte å karre meg ut av sengen, hadde vi en lang deilig morgen med frokost på sofaen foran barne tv. Nå skal det sies at det tar veldig lang tid før jeg kommer meg opp, så der er datteren min en HELT! Ingen masing og leker og synger på rommet sitt til jeg er klar for å stå opp. All respekt..

Men frokost og barnetv, det er kos det. Det får hun ellers ikke lov til, unntatt på lørdager :-) Men så var det såå trist når mamma måtte på jobb. Var en liten stund redd for at hun skulle tasse ut i kulda i bare tottelottene med tussi i armkroken for å se etter bilen til mamma. Men pappa bedyret at han skulle passe godt på!

Men nå er jeg på jobb, og har knipset litt.

Spenner og strikker med inspirasjon hentet fra havets bunn :0)

Super fint te-sett fra Djeco! 

Skjønn sommerfugl som pynt på badet eller barnerommet...

Xylofon i nydelige farger fra Lisbeth Dahl. Flott gave!

Og med det avslutter jeg for i dag. Ha en fortsatt strålende helg!
Høres på mandag :0)

1 kommentar:

  1. For en FLOTT BUtiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikk!!!!!!!!!!!!!! Wooooooow!! Du er heldig!!! SKriver mail til deg nå jeg, ang Crazy Unit!!! ;)

    SvarSlett