Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

fredag 5. oktober 2012

Rubens barn

I dag har jeg veldig lyst til å vise dere noe vakkert, søtt og morsomt...som akkurat har kommet inn i butikken. Det er relativt nytt i Norge, men de har en stund vært godt kjent i deres hjemland Sverige. RUBENS BARN er det nye tilskuddet til Superkid, og vi trives godt sammen. Jeg har allerede solgt flere, og det går ikke an å ikke bli glad i disse små skøyerne. Noen bilder under viser litt av utvalget


original maria 1
Maria
Koster kr 599,- Har også noe klær inne!

ark elefant 1
Rubens Ark - elefant. En nydelig liten dukke i et avtagtbart elefantkostyme! 
Koster kr 399,- 



Cicci - skjønningen.. 
Koster kr 379,-

Kom innom og se utvalget :-) 

Ha en deilig helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar