Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

fredag 12. oktober 2012

Blafre

Nå er de mye etterlengtede matboksene, termosene og vannflaskene fra Blafre endelig i butikken. Jeg spesielt har lengtet leenge etter de.. Synes motivene er helt fantastisk fine, og det beste av alt er at det er norsk!! Og det er såå mange fine å velge mellom! Et sted måtte jeg begynne, og har enn så lenge tatt inn 6 forskjellige motiver! Men mer kommer....jeg har fått blod på tann...Rett og slett bare digger dette merket!

Her er et lite utvalg av vannflaskene. Masse fine farger..

Disse fine matboksene passer både barn og voksen. Jeg har selvsagt sikret meg en sånn. Termosene er det perfekte turfølge!

Matboksene finnes i alle farger og varianter, og det er vanskelig å plukke ut den fineste!

Jeg har et lite utvalg kort også, og de passer til alle anledninger. 

Og jeg har tatt inn noen av disse CD'ene med nattasanger. Jeg var så heldig å få med meg en "prøve", og den er kjempe fin å bruke når de små skal legges.. Det går liksom litt lettere... :-)

Alt dette er perfekte bursdags- og julegaver. Og dyre er de heller ikke! Kom innom å se hele utvalget! Og slå av en prat i samme slengen :-) 

Ha en deilig helg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar