Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

mandag 1. oktober 2012

Enfant

Endelig har jeg fått inn påfyll av tøfler i butikken. Det er det mange som har spurt etter.. Og de er kjempe fine og gode på pris. De er fra Enfant, som kanskje flere av dere kjenner til :-)

Fine tøfler i semsket skinn og anti skli. Disse brune passer både gutt og jente, og kommer i størrelsene 18-26 og koster kr 199,-

Jeg synes denne nydelige lillafargen er så fin... Samme størrelsesinndeling på disse!

Tøflene finnes foreløpig kun i disse fargene (hos meg) men kommer i flere farger til våren. De legges også ut på www.superkid.no

Ha en fortsatt fin mandagskveld :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar