Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

tirsdag 7. juni 2011

Tina Wodstrup

Har dere hatt en fin langhelg? Det har vært godt og varmt og i gatene var det liv og røre. Deilig med masse mennesker i tynne sommerkjoler, shortser og badetøy. Og lenge leve havaianas og solhatter... Det gikk det mye av denne helgen! Det er sommer! Jippi :-)

Bortsett fra havaianas og solhatter, har jeg masse deilig og tynt sommertøy til både gutt og jente. Jeg har tidligere gitt dere en smakebit av både Dundelina og Aya Naya. Nå er det Tina Wodstrups tur. Kolleksjonen er like nydelig som før, med myke sarte farger og romantisk snitt. Og de har klær både til gutt og jente. Her er bitte litt av sommerkolleksjonen



Ha en deilig tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar