Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

onsdag 29. juni 2011

Markedsdag

I dag er det første markedsdag i Stavern! Det er boder i gatene og masse fine tilbud hos hver enkelt butikk. Det er virkelig verdt å ta turen innom i dag - og alle andre dager :-) 


Nyt denne deilige sommerdagen alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar