Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

onsdag 26. januar 2011

Robeez

Tøfler er jo en fin ting å ha, og smart ikke minst. Tenk når lille gullet som snart nærmer seg ett år begynner å reise seg og tar seg opp etter bokhyllen og alt mulig annet. Da er det viktig med anti skli - det gjelder forøvrig også når de begynner å legge sin elsk på trappene.. Tøflene fra Robeez er slitesterke, og stortsett laget av skinn. Med unntak av de økologiske.. Masse nydelige farger og motiver, så i tillegg til å være praktiske er de også superfine! Under er et lite knippe av de nye jeg har fått inn:

Dette er de økologiske variantene.. Selvsagt med semsket skinn under og skinn på hælen.

Disse er råskjønne. Her kan du altså bytte ut dyrene, og bruke de som du vil. 

Det samme gjelder disse. Og det er enkelt å bytte!

Jeg har flere farger og varianter til gutt og jente i butikken! 
Størrelser: 0-6 mnd, 6-12 mnd, 12-18 mnd og 18-24 mnd
Perfekt gave til ett-åringen :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar