Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

tirsdag 11. januar 2011

I dag har jeg vært hjemme med syk datter, og det er ikke bare bare. For jeg skal sitte i armkroken hennes hele tiden og hun skal bæres hit og dit. Hun får det stortsett som hun vil og barne-tv står på hele dagen. I tillegg til tv og kos, har vi puslet puslespill, bygget tårn av byggeklosser, servert og spist mat fra hennes eget lille kjøkken, lekt baby, lest bøker, tegnet, perlet og..ja, jeg tror det var alt. Og så gikk turen til legen kl 15, så nå er mamma helt utslitt. Det er ikke så ofte jeg får muligheten til å være hjemme med henne, så jeg har kost meg masse! Det er godt å ha mamma som stiller opp. Og dere, ikke tro at butikken har vært stengt i dag selv om jeg har vært hjemme. For der sto nemlig mamma :-)

Nydelig sommerfugl - som pynter opp barnerommet eller badet..

Xylofon i nydelige farger, passer både han og henne.
Begge deler fra Lisbeth Dahl


Disse kule magnet tavlene er populære. Og endelig har jeg fått inn blå igjen.. 
De kommer i 3 forskjellige størrelser. Ett i rosa toner og et i blå toner. 
Fine å henge hver for seg eller sammen! 
Se gjerne: www.sebra.dk
Magnet tall og bokstaver har jeg også :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar