Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

torsdag 9. desember 2010

Litt nyankomne varer

må jeg jo vise frem mellom lukene. Dyrehodene mine har vært en HIT siden jeg fikk de i butikk. Nå har jeg fått inn 2 nye jungeldyr, bare se under:
Skumle krokodille - sjekk de øynene da..grrrr

Skjønne snille sebraen :-)
Har også inne: løve, tiger, elefant, hest, brunbjørn og valross

Noe som virkelig er i skuddet nå..
..er ugler.. Og denne er bare helt nydelig! 

Bedårende små vesker til skjønne småtroll!

Skjeve, kule og utrolig sjarmerende små juletrær som passer på etthvert barnerom!

Og til slutt, husk å støtte foreningen mot brystkreft. Det har jeg gjort, maange ganger :-) 

Vi høres ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar