Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

søndag 12. desember 2010

13 desember

Hva finner vi bak dagens luke tro..



Vakre og deilige bodyer, bukser, pysjamaser og sparkebukser fra norske LILLEBA
Laget av 60% bambus og 40% bomull

Bambus dyrkes uten bruk av sprøytemidler eller kunstgjødsel, og bidrar dermed til en bæredyktig og CO2 nøytral produksjon. Den er den raskest voksende planten i verden. Bambusskoger fornyer seg selv kontinuerlig; de hugges og kommer raskt opp fra samme rot. Klær av bambus er PH-nøytrale, funkttransporterende, temperaturregulerende og veldig myke. Plantasjene som bambusen vokser på er sertifisert økologisk og - nei, vi tar ikke maten fra pandaen.

-20% på alle plagg fra Lilleba kun i dag

Ha en strålende mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar