Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

onsdag 29. desember 2010

Hei dere!

Jeg må bare vise dere de nydelige sløyfene og hårbøylene jeg har fått inn fra Prinsessefin. VAKKERT!


Hårbøylene er enkle og uten sløyfer, så du kan selv matche med de nydelige spennene (som på bildet)
Spennene sitter godt i håret og finnes også til baby. (de minste på bildet er babyspenner) Jeg har flere farger og varianter i butikken.

Godt nyttår! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar