Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

mandag 2. mai 2011

Badetøy

kommer godt med nå fremover. For det blir bare varmere og varmere. Selv om det bitte litt kaldt akkurat nå. Men jeg vet at flere allerede har badet, opptil flere ganger faktisk! Jeg har fått inn litt badetøy, men utvalget er enn så lenge ikke så stort. Men utrolig nydelig da..til jentene selvfølgelig. Tøft til gutta :-) Og prisene er heller ikke så aller verst, bedøm selv

Jeg har tatt inn badedraktene i størrelsene 2-10 år! 
Priser fra kr 199,- til kr 235,-

Bikiniene har jeg også fra størrelse 2-10 år. 
Pris fra kr 169,- til kr 199,- pr sett

Badeshortsene har jeg inne i størrelsene 2-8 år!
Pris fra kr 225,- til kr 235,-

Alt av badetøyet er lagervare, så jeg kan bestille mer om ønskelig :-)
Alt finnes fra 1 år - 16 år. Jeg bestiller på forespørsel..

Ha en fortsatt deilig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar