Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

mandag 23. mai 2011

Nydeligste pute

kommer fra Taj wood & scherer.. Passer best som pynt, men jeg lover det kommer til å se bra ut :-) Bare se selv

Tenk å ha denne liggende i sofaen..eller i sengen..eller på hyllen :-) Eller gjør litt mer ut av dukkestuen!

Disse er også kule på barnerommet! Deilige farger..

Noen nyankomne myke og helskjønne bamser kom inn døra i går. På etterspørsel fra en del kunder, er bamse med lange bein kjøpt inn.. Tror disse fort kan bli favoritten...eller... 

..kanskje disse blir det.. Kule puter og bamser i ett. Perfekt å ta med på tur.. Er ganske sikker på at dette kan bli en bestselger! Kun kr 349,- Super gave!

Ellers venter jeg mer fra danske Maileg i disse dager. Bilder legges ut etterhvert :-)
Ha en fantastisk flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar