Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

tirsdag 19. april 2011

Hei alle sammen!
Jeg håpet jeg skulle rekke og poste et siste innlegg før påske, men det rakk jeg ikke gitt. De siste 4-5 dagene i Stavern har vært helt SUPRE :-) Nydelig vær og masse mennesker. Fantastisk god påske så langt! Og selv om jeg gjerne skulle ha jobbet de neste dagene, har jeg bestemt meg for å ta påskeferie med min deilige lille familie. Så det skal nytes! Butikken er selvfølgelig åpen, og Andrea hjelper dere med alt dere trenger hjelp til :-) Vi høres igjen etter påske! 
Åpningstidene for påsken er forøvrig; 
Onsdag 20 april kl 10.00-16.00
Skjærtorsdag kl 12.00-16.00
Langfredag kl 12.00-16.00
Påskeaften kl 10.00-16.00
1. og 2. påskedag kl 12.00-16.00
Velkommen innom! 


Kos dere masse og GOD PÅSKE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar