Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

fredag 15. april 2011

Nytt fra Ugly Children's clothing

Utrolig kule strand sett i skikkelig 70-talls stil! Man kan ikke annet enn å like disse. Og ja, de er i froté :-)


Disse kommer i størrelsene 0-3 mnd, 3-6 mnd, 6-12 mnd og 12-24 mnd
Pris kr 349,-

Og disse kule settene kommer i størrelsene 2-3 år, 3-4 år, 4-5 år og 5-6 år
Pris kr 399,- for settet

Og skal du ha et av settene, må du jo nesten ta med deg solhatten. Til de aller minste kommer hatten med snøring :-) Kan brukes på begge sider! Pris kr 249,-

Alle settene har jeg tatt inn i fargene: rød, mørkeblå, grønn og rosa.

God solfylt helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar