Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

mandag 28. mars 2011

Leker

er alltid gøy! Og jeg blir såå barnslig.. Yoyo med lys...wow! Det husker jeg var super gøy da jeg var mindre. Det er det fortsatt! Og prompeputer passer alle aldre har jeg funnet ut. Datteren min fikk en for noen uker tilbake, og det må jo være verdens beste investering. Og de som ler høyest er besteforeldre.. ha ha. De er liksom litt tilbake i barndommen! Ellers har jeg også fått inn flere spill bla. ludo, domino, fiskespill etc. i nostalgisk forpakning! Jeg elsker det! De berømte flyene (for gutta) er tilbake. Perfekte gaver! 

Datteren min på 3 synes det er kjempe gøy å gjøre som mamma, og nå har hun fått sitt eget sminkesett. På late som altså..men det er populært det også skal jeg love dere :-)

Jeg har fått flere fine te-sett i både porselen og tinn :-) 

Råkule stjernekikkerter med lys må vite...

De berømte prompeputene... ler bare jeg ser de.. he he

Tøffe innpakkede spill..

Og her er noen av flyene jeg har fått inn. Har også andre typer :-)

Husk at lek er viktig, for store og for små :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar