Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

tirsdag 8. mars 2011

Flere nyheter

har ankommet i dag :-) Har valgt å ta inn noen få Ugly Children's clothing kjoler i blått, da etterspørselen har vært stor. De er kjempe fine og kan brukes hele året da det er 100% bomull. Og skulle du ha en av hver, så må du jo nesten bare ha bodyen også..

Jeg har tatt disse inn i størrelsene 12-24 mnd, 2-3 år og 3-4 år
Begrenset antall!

Bestselgeren :-) 
Kommer i størrelsene: 0-3 mnd, 3-6 mnd, 6-12 mnd og 12-24 mnd

Og til slutt i dag må jeg bare vise dere en fantastisk nydelig kjole for den lille fashionistaen
Må ha...
Fra R'belle - søsteren til Scotch & Soda

Ha en fortsatt deilig dag, men pass dere for takras!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar