Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

torsdag 24. mars 2011

Jeg har bestilt enda mer godteri dere.. Det nærmer seg påske, og da må vi kose oss ekstra mye. Og jeg legger ikke skjul på at jeg er en godtemoms av dimensjoner! Og jeg er spesielt svak for lakris, gjerne salt lakris. Så da måtte pulverpaddene bare komme.. Og hva med myke deilige fløtekarameller.. Eller nå som det nærmer seg den gule høytiden, hva med et velfylt påskeegg! Fylt med skumgummi, sjokolade, karameller mm. Får vann i munnen.. Og alt er hjemmelagt fra Tante Pose!




Dette er jo også perfekt som små gaver til venner og familie.. Jeg blir ihvertfall alltid glad for godteri!

Klem fra godtemomsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar