Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

mandag 27. desember 2010

Hei alle sammen!
Vel overstått julefeiring :-) Dere har vel som meg nytt noen deilige dager med familie og gode venner! Og jeg regner med at dere er gode og mette, akkurat som meg - for min del er det like før jeg sprekker. Har proppet i meg mengder med ribbe, medisterkaker, pølser, sjokolade, marsipan etc og er som jeg er hvert år, klar for et nytt liv fra og med mandag! Og mandag er jo i morgen.. Den kom litt kjapt gitt, så jeg tror nesten jeg må begynne neste mandag.. Det passer bra, for da er det et nytt år! Og det beste med januar og starten på det nye året, er for mange SALGET! Det bugner av gode tilbud overalt, og man kan virkelig gjøre mange gode kupp. Og Superkid er intet unntak. Mandag 3 januar starter salget hos meg, og det er fortsatt masse fint i butikken. 

For en av dere, starter januar litt ekstra bra! De som handlet hos meg de siste dagene før jul, fikk i tillegg til kvitteringen med seg et lite lodd med mulighet til å vinne et gavekort til en verdi á kr 1000,- Vi har nå trukket ut et lodd, og vinnerloddet innehar følgende nummer: I 44

For deg som er så heldig å eie dette loddet, må huske å ta med seg kvitteringen + loddet for å få utlevert gavekortet! 
GRATULERER MASSE!!!!!

Ellers er det følgende åpningstider i romjulen:
27 desember 10-14
28 desember 10-14
29 desember 10-14
30 desember 10-14
Nyttårsaften  stengt
1 nyttårsdag  stengt
2 nyttårsdag  stengt

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar