Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

lørdag 4. desember 2010

4 desember

Da er vi allerede 4 dager ut i desember, og i dag kan jeg glede dere med følgende gode tilbud:


 
 
Chill Norway
Venus Cardigan, neptun pant og earth pant

Pris pr sett 3-10 år kr 1198,- i dag kr 998,-
Pris pr sett 12-14 år kr 1298,- i dag kr 1098,-

Som jeg nevnte i går, gjelder også gårsdagens tilbud i dag. Se 3 desember for tilbud.
Bestiller dere via www.superkid.no må dere huske å referere til julekalendertilbud i notatfeltet. 

God lørdag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar