Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

lørdag 11. desember 2010

11 desember

Dagens luke er åpnet, og bak denne ser vi mye farger og dyr...

     cerise_frog_bodyturquoise_frog_body_pantscerise_moose_dressgreen_moose_tshirt
Photo: Fredrik Welander

Herlige Lipfish som barna elsker.. 
Kjøper du 2 plagg i dag, får du med enda et på kjøpet!

Og kjøper du på www.superkid.no så husk å referere til dagens kalendertilbud i notatfeltet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar