Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

torsdag 12. januar 2012

Nyheter ankommet butikken

i disse dager, er bla. masse nydelige farger fra danske Aya Naya


Cardigan kommer i str 3-24 mnd, kr 349,- (finnes også i str 3-10 år, kr 399,-)
Og den skjønne og morsomme jumpsuiten kommer i str 3 mnd-24 mnd, kr 469,-


Dette settet skal jeg bare ha til datteren min... 
Cardigan og skjørt str 3-12 år, kr 499,- og kr 329,-
Har også fått inn flere bluser, bukser og kjoler til baby og stor jente!

Har også fått inn nyheter fra Chill Norway, Scotch & Soda og R'belle. Bilder legges ut de neste dagene..

Ellers er det fortsatt salg i butikken, og det er mye fint igjen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar