Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

mandag 11. april 2011

Tina Wodstrup

Jeg har ventet og ventet, og endelig har det kommet :-) Og de av dere som kjenner til merket, vet jo hva det dreier seg om. Velour, bomull, sarte farger og blonder. Denne kolleksjonen er intet unntak! Jeg har knipset et par bilder, så kan dere selv se og avgjøre.. Det er selvsagt kun en liten del av kolleksjonen jeg viser her. Resten kan dere etterhvert finne på www.superkid.no og her hos meg i butikken da...


Flere nydelige kjoler i enten ren bomull eller velour! Eller kombinasjonen..
Denne finnes i størrelsene 2-10 år

Deilige tunicaer med kort erm nå som sommeren snart er her..
Finnes i størrelsene: 2-10 år

Er ikke denne helskjønn? 
Finnes til de aller minste; 3mnd-18 mnd

Deilig kjole med "innebygget" body.. Til de aller minste. Bare elsker sommerfuglmotiv! Og fleecen da, den kommer igjen hver sesong. 

Da er det bare å ta turen innom å se på alle nyhetene som er kommet. De vakre kjolene fra norske Dundelina kom også inn døren i dag. Bilder legges ut på onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar