Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

fredag 26. november 2010

Kald dag

..eller det var vel bare at det snødde, og da fryser jeg uansett. Selv med hundre lag ull, svære skjerf rundt halsen og varmen på fullt, er jeg frossen! Men er det ikke noe som heter "det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær".. eller noe som likner ihvertfall :-) Og jeg gleder meg hvert år til vinteren kommer, for da kan jeg ta frem mine godt brukte UGG støvler og boblejakken! Alle har sine favorittplagg, og her er noe som fort kan bli en favoritt blant små prinsesser:

Og til disse må du jo bare ha..

..disse!

Tenk dere regnjakker med glitter, det blir jo ikke bedre enn det. Og fleece fõr :-) 
Fantastisk nydelig fra norske Tiny Doe.. 

En bitte liten godbit helt på slutten, også denne fra Tiny Doe.
Se for dere denne med tights og høye støvler...
En av mine favoritter :-) 

I morgen lørdag 27 november er det julegateåpning i Stavern. Åpning av pepperkakeby utstilling, åpning av julemarked på verftet, juletrær tennes og nissen kommer og deler ut overraskelser til barna. Og det blir julesanger og utdeling av grøt og saft, som hører julen til :-) Det hele starter kl 12 og varer hele dagen. Og butikkene holder oppe til kl 18! Kanskje vi sees...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar