Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

mandag 22. november 2010

Cupcake

Et merke jeg enda ikke har fått vist frem ordentlig, er danske Cupcake. Masse fine farger, deilige og behagelige plagg med og uten motiv og gode løsninger som gjør det enkelt å ta av og på. De er laget med en god porsjon humor, for du blir rett og slett glad når du ser kolleksjonen. Det er lagt størst vekt på baby, men de har også fine klær både til gutt og jente opp til 10 år! 

Jente
Gutt

Sjekk gjerne ut Cupcakes hjemmeside for flere bilder: http://purekids.dk/
For de av dere som simpelten ikke kan få nok av Cupcake, får jeg også inn Phister & Philina til våren. Se bilder på ovennevnte link :-) 


Glede drar glede med seg.


Vi høres!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar