Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

torsdag 9. juni 2011

Memini

Memini er som nevnt før, et av de sist ankomne merkene i butikken. Og de har nydelige romantiske klær til gutt, jente og baby. Responsen har vært stor, og noe av grunnen til det er at også gutteklærne er fantastisk fine. For det finnes jo så mye til jentene.. Fargene og snittene er veldig bra, og det oser nostalgi av disse klærne som er designet av norske Kristine Vikse. Se flere bilder på deres egen side: http://meminiblog.wordpress.com/








Jeg kunne ha lagt såå mange flere bilder her, men dere må nesten bare innom å se hva jeg har :-) Klærne jeg legger ut bilder av her, er bare litt av utvalget jeg har i butikken. Den siste blå rutete kjolen finnes også som enkel, altså uten broderiet. 

Vi høres :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar