Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

fredag 21. januar 2011

Endelig fredag

Siste dagen før 2 dager fri! Nå føler jeg at det skal bli deilig! Sove litt lenger og faktisk sette med ned med frokosten - jeg er nemlig født 5 minutter for sent, så jeg rekker jo aldri å gjøre det jeg skal - som å kose seg med frokosten på morgenen. Men nå er helgen her, og jeg skal nyte hvert minutt - med min nydelige lille familie..


Men dere trenger ikke å fortvile, for skjønne Selma er her i butikken og gir deg den beste servicen. Så det er bare å stikke hodet innom. Hun er et eneste stort SMIL :-)



Nydelige sommerlige accessories fra Aya Naya. 
Føler dere sommeren er et skritt nærmere nå eller..

Er tilbake på mandag, så god helg så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar