Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

lørdag 15. januar 2011

Deilig lørdag

I dag har det vært masse mennesker i Stavern, og det er så koselig. Jeg har slettes ikke fått tid til å kjøpe meg en kaffe en gang :-) Denne helgen er det håndballcup, et årlig arrangement. Og da kan mor og far kose seg litt i vakre Stavern mellom kampene.. I går fikk jeg inn litt av kolleksjonen til Aya Naya, og jeg har allerede sikret meg olabuksen og den rosa toppen til min datter.. Og det var helt nydelig!

Nydelig ballong olabukse i deilig mykt stoff. Sitter som støpt :-) 
Toppen er tynn og alldeles nydelig i rosa med mønstrete knapper og en liten brodert blomst bak i nakken. 

Føler ikke at plaggene kommer helt frem, for buksen er enda finere enn på bildet. Myk og deilig.. Og en skjønn rutete kortermet topp med rosebrodering øverst! 

Klærne finnes i størrelsene 2-10 år (får også noe inn i str 12 år)

Kos deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar