Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

onsdag 5. oktober 2011

Nyheter i butikken

Jeg er for tiden hjemme med min nyfødte lille gutt, og det betyr at jeg ikke like ofte får oppdatert bloggen. Men lover å legge ut bilder og nyheter så ofte jeg kan! Og nå er det såå mye fint i butikken, at jeg er nødt til å vise dere noen smakebiter..

Pepe Jeans er et populært merke..for jentene enn så lenge.. Utrolig kule og søte på en gang, og til ok priser. Til våren har jeg også tatt inn til gutt, og det er bare å glede seg.. 

Også høst/vinter kolleksjonen til svenske How to kiss a frog er nydelig.. Dette antrekket er vakkert! Blusen finnes også i hvitt, og den har knepping på ryggen :-) 

Her er en av kjolene fra kolleksjonen. Sarte og deilige farger!


Prinsessekjolen fra Memini er tilbake. Min absolutte høstfavoritt.. 



Denne høsten kommer også Ugly med en deilig ullkolleksjon. Dressene har jeg tatt inn i rosa, grått og brunt. Og cardigans i fargene rosa og grått. Merinoull, så de klør ikke!

Har flere dresser inne både til gutt og jente, denne fra Memini.. 

Myye fint i butikken nå, det er verdt å ta turen innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar