Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

torsdag 5. desember 2013

Pepe Jeans og Scotch & Soda

I dagens luke i julekalenderen på facebook, er det 30% på ALT fra Pepe Jeans og Scotch & Soda. Og det er såå mye fint til både gutter og jenter i alderen 4-16 år. Ta en liten titt:

Fantastisk kul skjorte til gutta - Daltrey shirt kr 599,-

Varm og god inne- og utejakke - Miles Jacket kr 839,-

Noe så fint :-) Nydelig svart Chanel inspirert jakke - Gabrielle jacket kr 739,-

Denne er min favoritt! Lina sweater kr 649,-

Flere kule jeans, som sitter veldig bra på!!! 
Pris kr 629,-

Utvalget i butikken er stort, så ta en tur innom :-) 
Husk 30% på alt dette i dag 5 desember!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar