Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

torsdag 4. august 2011

Hei alle sammen!
Nå har det ikke vært mye fra denne kanten de siste ukene. Det har vært ferietid :-) Men fremover blir det oppdateringer ca 3 ganger i uken, slik som før. Jeg har allerede fått inn en del høstvarer, så det er bare å glede seg til bilder! Alt høstnytt, legges også fortløpende inn på www.superkid.no!
Legg også merke til at åpningstidene er "de samme gamle" - se på høyre side for oppdaterte tider. Det er altså ikke lenger åpent til kl 20.00.
Ha en fortsatt strålende sommer - for det er nå den virkelig er her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar