Velkommen inn til min lille butikk midt i idylliske Stavern. Her er det fantastisk deilig å være, og jeg storkoser meg. I butikken får du kjøpt nydelige barneklær til gutt og jente 0-16 år, sko, flotte treleker, bamser, vesker, tråbiler, saccosekker osv. Ser du etter noe spesielt, finner du nok noe hos meg! Har du ikke muligheten til å komme innom, kan du jo logge deg inn på min nye nettside: www.superkid.no. Og skulle du finne noe du liker på bloggen, tar du kontakt med meg og jeg sender i posten! Velkommen til en hyggelig opplevelse, enten det er i butikken eller på nettet.

torsdag 25. november 2010

Oslo

Allerede nå har innsalget til neste høst/vinter startet... Crazy! I dag har jeg vært så heldig å plukke av kolleksjonene til Cupcake og Phister & Philina, og det er så fantastisk mye fint. Har allerede begynt å glede meg til neste år! Litt spesielt eller!? De aller fleste begynner innsalget i januar/februar if.m. messe, og det høres litt bedre ut. Uansett fikk jeg gjort flere ting i Oslo. Reiste inn onsdag ettermiddag og kom rett til hjemmelaget pizza hos en venninne. Og etter endt møte i dag, bar det rett til lunsj med en annen venninne. Herlig!!!! Elsker "jobbturene" til Oslo...




 

Et lite knippe av den herlige kolleksjonen til Lillelam

Ha en fortsatt fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar